Top Social

REAL TECHNIQUES meigipintslid

March 28, 2016





Hei! Hiljuti otsustasin osta omale korralikud meigipintslid ja kuna teadsin, et lähen Londonisse otsustasin need osta just sealt. Ma ostsin oktoobris ilumessil omale kaks erinevat Real Techniques pintslit, üks oli lauvärvi oma ja teine "face brush". Enne neid olid mul olnud ainult tavalised eBayst tellitud pintslid, mis maksid äkki 6 eurot (neid oli kokku 22 ja nad kõik kokku maksid nii palju) :D Olin väga rahul nende kahega ja pikemat aega tahtsin juurde osta. Kuidagi ei suutnud otsustada kas osta ühe kaupa või komplektina.
 Londoni Superdrugis oli aga imeline pakkumine, ostes kaks Real Techniques toodet, on üks poole odavam :D See hetk ei suutnud ma enam vastu panna ja võtsin kohe nii lauvärvi pintslite komplekti kui ka näopintslite komplekti. 
Olen väga rahul ja pintsleid on täpselt piisavas koguses. Iga pintsli peal on ära märgitud, milleks see mõeldud on, mis teeb nende kasutamise palju lihtsamaks. Pintslid on mõnusad pehmed ja meeldivad näol kasutamiseks. 
Minu kõige suurem lemmik on lauvärvi pintsel, viimasel pildil vasakult teine, base shadow brush. Tänu pikkadele karvadele annab see ilusti välimisest silmanurgast värvi hajutada täpselt sinna, kuhu mul vaja :) Komplektis oli kaasas pintslite hoidja, mis oli tagasilennul kindlasti abiks ja andis võimaluse pintslid kompaktselt kohvrisse pakkida.
Post Comment
Post a Comment

Auto Post Signature

Auto Post  Signature