Top Social

NYX EVENT

June 03, 2016













Heeei! Ühel reede õhtul oli mul au külastada Kultuurikatlas toimuvat NYX tutvustusõhtut ja jäin üritusega sajaga rahule!
Kohale tuli nii palju inimesi ja kõik me olime nii erinevad, kuid samas oli õhust sellist ühtsustunnet :)
Pakuti süüa, juua ja muidugi võimalust tutvuda ja osta NYX tooteid. Lisaks sai nänni kaasa niisama ka!
Üritus kestis üle kolme tunni, kuid kogu see aeg oli sisustatud- Maret Ubaleht (mulle lihtsalt ei mahu pähe, kuidas ühe sellise pealtnäha väikse ja õrna neiu sees võib leiduda nii palju mõtteid, ambitsioonikust, inspiratsiooni, leidlikust ja ma ei tea mida iganes veel) tegi laval mini toodete demo, näitas kuidas ühte toodet saab mitmel erineval moel kasutada ja mis sellest välja tuleb. Lisaks tutvustas brändi meile Riti, kes on vist kõige õigem inimene Baltikumist seda siin esindama üldse. Kuna NYX on bränd mis on ülimalt palju seotud sotsiaalmeediaga ja sellel aastal toimub esimene NYX Face Awards, mis on Youtube-i põhiline võistlus, siis rääkis meile meie oma Eesti Youtube-i tegija Merlin Kase oma filmimise nippidest!

Toodetest- huulepliiats on sama hea kui Urban Decay 24/7 huulepliiatsid, Shine Killer praimer tõesti töötab, lauvärv sobib ideaalselt silmapraimeri kinnitamiseks ja teeb mõnusa neutraalse põhja teistele lauvärvidele, Soft Matte Lip Cream toonis "London" on natuke liiga hele minu jaoks, kuid kvaliteet on ikka sama mis teistel- megahea, kulmuvärvid on küllaltki kauapüsivad ja tumedam värvikombo sobib mu kulmudele ideaalselt :)

Suur aitäh NYX selle ägeda õhtu eest!
Post Comment
Post a Comment

Auto Post Signature

Auto Post  Signature