Top Social

100 ASJA

March 19, 2017


Heeei! Paar nädalat tagasi võttis minuga ühedust kirjastus Seik ja pakkus võimalust uudistada nende uut raamatut "100 asja mida iga naine vähemalt korra elus tegema peaks" Igal leheküljel on kirja pandud üks tegu ja seda natukene kirjeldatud/ selgitatud.Võtsin seda isegi natukene rohkem kui päevikut, kuna see on nii kompaktne ja seal on olemas järjehoidja ja iga teo lõpus on nurgas koht, kuhu võib märkida linnukese, kui tegu tehtud :)  Enda üllatuseks avastasin, et olen juba päris palju nendest tegudest ära teinud või siis ei teegi juba mõnda mitte kunagi. Päris hästi paneb mõtle kõigi oma tegude üle üldse :D Raamatu taga on aga ülivägev idee ja teostus- suurepärane kingitus. Rohkem kingiideid leiab veebilehelt www.minuseik.ee

Tehtud asjad:

  • Käekotis korra loomine- kamoon, kas keegi teeb seda regulaarselt? Mina küll mitte, ainult siis kui tõesti juba mitte midagi ei leia või midagi on lõplikult kadunud ja tuleb lõpuks kusagilt küljetaskust välja, aga tehtud see sai
  • Kanna rahvariideid- done and done!
  • Lase endale tattoo teha- viimasel suvel sai see tehtud ja olen ülimalt uhke selle tähenudse üle ja kellega ma seda elamust jagasin
  • Lõika oma juuksed lühikeseks- jep, iga korraga järjest lühemaks ja lühemaks


Järjekorras olevad asjad:

  • Osta klassikaline must kleit- hetkel on olemas ainult punane, nii et selle ajatu klassika peab endale lähiajal kindlasti muretsema
  • Õpi lipsusõlme tegema- äkki läheb seda kunagi tõesti vaja või noh see on muidu elus ka kindlasti kasulik oskus :D
  • Valmista ise lõhnaõli- olen ülitundlik lõhnade suhtes ja oma lõhna valmistamine oleks ideaalne võimalus vahetada oma pea 8 aastat kasutuses olnud lemmiklõhn
  • Osale meikimise kursusel- see on olnud mu mõtetes nii kaua ja loodetavasti selle aasta jooksul saab see ka teoks
  • Ära söö nädala jooksul mitte midagi magusat- olen ülim magusafreak ja kindlasti on huvitav endale selline väljakutse esitada ja proovida need 7 päeva ka ära teha ;)


Post Comment
Post a Comment

Auto Post Signature

Auto Post  Signature