Top Social

NO HARD FEELINGS

July 10, 2016





Heeei! Sellel nädalavahetus toimus Pärnus Beach Grind ja see outfit pärineb just sellest õhtust. Teksad sain samal päeval H&M-st megasoodukaga ja nad on supermugavad! Minge kindlasti vaatama, Pärnus on allahindlusega palju asju, mis võivad Tallinna kauplustes juba läbimüüdud olla! ;) 
Grind on minu arvates selline pidu, kuhu sa võidki minna sellise super casual riietusega.(mitte et ma muidu käin koguaeg pidudel uhkete kleitidega või Grindile ei tohiks kleidiga minna) 
Piletikontrolli järjekorras seistes kuulsin aga enda tagant kommentaari: "No ühest asjast ma ei saa kunagi aru, kuidas saab keegi jooksutossudega kluppi tulla!?" Ootasin hetke ja vaatasin siis kes nii võimsa mõttega lagedale tuli- neiu seisis platvormkingadel ja kui ma õigesti mäletan siis lühikese A-lõikelise seelikuga. Ma muidugi ei öelnud midagi vastu, sest ma saan aru, et kõik on erinevad ja igalühel on oma arvamus. Minu arvates riietus oleneb üritusest ja kindlasti peab igaüks kandma seda, milles ta tunneb ennast hästi, enesekindlalt ja mugavalt ja kindlasti on klubis käidud ka palju hullemaga kui "jooksutossudega" :D

Millega Sina tavaliselt klubis käid? Kas Sina oled ka kunagi pattu teinud ja tossudega klubis käinud? :D

teksad, t-särk, tagi- H&M, Nike Roshe run- caliroots.com, huultel- Kylie lip kit, toon Dolce K

Post Comment
Post a Comment

Auto Post Signature

Auto Post  Signature