Top Social

Maybelline VIVID MATTE LIQUID

September 04, 2016



Nude Flush
Nude Thrill
Heeei! Sain need Maybelline-i huulekreemid juba juunikuus, kuid ma ei osanud midagi nendest arvata ja nii nad jäidki lihtsalt riiulile seisma. Selle kahe kuu jooksul olen aga neid ikka ja jälle proovinud ja huultele kandnud. Selle nimetus on nii segane, et ma ei teadnudki mida oodata. Maybelline kodulehel on kirjutatud, et see on ikkagi gloss ehk siis läige, kuid see ei ole kleepuv ega vedel, vaid see on pigem nagu kreem. Huultele kandes on see mõnusa tekstuuriga ja annab ennast päris ühtlaselt peale kanda. See on tõesti matt, kuid see ei kuiva matiks, nagu matt huulepulk, vaid  Sa saadki  mati huuleläike.
Piltidel on paremal pool toode lihtsalt nii nagu ta jääb huultele. See kuivab natuke, kuid tavaliselt ma korraks vajutan salvräti huultele ja see aitab saavutada natuke matima tulemuse(vasakul). See ei ole kindlasti ei söögi- ega joogikindel, kui see siiski jätab huultele teatud tooni. Ma olen suhteliselt lõhnatundlik ja esmalt peale kandes on sellel üpriski tugev lõhn, kuid  aja möödudes see teatud määral hajub.

Kindlasti julgustan proovida, sest see on omamaoodi toode ja samuti leiab nende valikust päris mitu ägedat erksat tooni :)
Post Comment
Post a Comment

Auto Post Signature

Auto Post  Signature