Top Social

WHEN WAS THE LAST TIME YOU DID SOMETHING FOR THE FIRST TIME?

September 12, 2016
Heeei! Suvi on ju nüüd ametlikult läbi ja üks hetk hakkasin mõtlema, et millega ma siis nende kolme kuu jooksul hakkama sain. Kas ma midagi üldse tegin? Suvi oleks nagu kahe päevaga läbi saanud ja päike ongi kohe- kohe täielikult kadunud ja jälle toimetame kõik pimeduses. Ma siiski jõudsin üht- teist ära teha ja sain aru, et paljud asjad tegin oma 21- aastase elu jooksul alles esimest korda :) Siin on mõned neist:

Heeeey! Summer is officially over and I started thinking about all the things that I manged to do in those really short 3 months. Did I even do anything? It feels like summer lasted for two days and now is`s gone, we still have some sun but it will be also gone and then we once again have to do everything in darkness of winter. I still managed to do plenty of things and some of them were even things that I did for the first time in my life ever :) Here are some of them:

  •  Käisin Weekend Festivalil. Või noh üldse tüüpilisel elektroonika muusika festivalil. Järgmisel suvel kavatsen ka Helsinkis mõnele festivalile kindlasti jõuda, kuid see suvi läks nii. Mulle täiesti piisas- üli palju emotsioone, nii palju rahvast ja mõnus aja veetmine sõpradega. 
  •   Went to Weekend Festival. It was my first electronic music festival ever. Next summer I would  like to go to some festivals in Helsinki also, but this year it was just enough. Got to listen to mad DJs and spend time with my friends.


 


  • Käisin Tallinnas Komeedi terassil. Tõesti jumala esimest korda- loved it. Lisaks sõin esimest korda nende küllaltki kuulsat Geisha kooki-
  • I visited the terrace of cafe Komeet in Tallinn. For the first time ever. I also tried their Geisha cake which was delicious.



  •  Esimest korda elus käisin Tori põrgus, kuigi see asub um 15 minuti kaugusel mu vanemate kodust.
  • Visited a place by the river called Tori Põrgu, even thow it is about a 15-minute car drive away from my parents` house.



  • Alustasin joogaga. Pinteresti abil. See ei ole lihtne, kuid see tõesti aitab ja seda ei pea tegema 2 tundi järjest, vaid piisab täiesti 15 minutist. 
  • I started yoga. Pinterest helped me with it. It is not easy, but i really helps and you do not have to do it for 2 hours- 15 minutes per day is just enough.
  •  Töötasin Helsinki Moenädalal
  • Worked at Helsinki Fashion Week



  • Viimane tegu on kindlasti üks suurimaid ja ägedamaid asju mu elus ja üldse. Kogu protsess on täiega meenutamist väärt ja ma olen nii tänulik, et sain seda hetke jagada oma kahe parima sõbrannaga. Kahjuks mul pilti ei ole, kuid mul on sellest video. Seda saab näha ainult lingi abil, vaata seda SIIN !!!
  •  The last thing is in my opinion one of the coolest things I have done in my entire life. The whole process is a thing to remember and I am so glad that I got to share it all with two of my best friends. Unfortunately I do not have a picture of it, but I have a video. You can only see it via link, go see it HERE !!!













Post Comment
Post a Comment

Auto Post Signature

Auto Post  Signature