Top Social

PIXI BEAUTY rose water makeup fixing mist

September 07, 2017

Augustikuu alguses leidsin selle Pixi meigisprei täieliku üllatusena Pärnu I.L.U.-st ja olin täiega meelitatud seda proovima. Ma ei ole eriline meigispreide sõber, ma olen proovin ainult ühte peale selle siin. 
Nagu pakend ütleb kuulub sellesse spreisse roosivesi ja roheline tee. Roosi on tunda kohe kindlasti, olen ülitundlik lõhnade suhtes ja igakord kui ma kasutan seda toodet jääb see mind natuke kummitama. See on küllaltki heas hinnaklassis- jääb 16 euro kanti. Kahjuks selle spreiga püsib mu meigipõhi näos umbes kuni 5 tundi. 
Ma osan seda võrrelda ainult oma Urban Decay AllNighter-ga ja ma pean tõdema, et Urban Decay trumpab minu jaoks selle täiega üle. Sellel ei ole mingit lõhna ja minu rasuse naha puhul püsib meik ka korraliku 9,5 tunnise tööpäeva jooksul liikumatult näos. 
Aga see Pixi sprei on imekerge naha peal ja sellel on mõnus pihusti, mis pihustab toodet ühtlaselt ja kergelt üle näo- see on hea ja kiire viis nägu ja meiki päeva jooksul värskendada.

Recently I found this Pixi make-up spray and was intrigued to try it. 
It is infused with rose water and green tea and I can definitely feel the rose in it. I am really sensitive with smells so every time I use it, the smell kind of hunts me. Unfortunately with it my make-up stays on without any oiliness for about 5 hours. 
I can compare it to my Urban Decay AllNighter and for me the UD one wins this one. I have oily skin and for me the AllNighter holds up my make-up through-out the whole 9,5 hour work day without any residue.
But, the Pixi spray is super light on the skin and it has a nice spritzer that sprays it all over the face nice an lightly. It is a nice and quick way to refresh your skin and make-up during the day.
Post Comment
Post a Comment

Auto Post Signature

Auto Post  Signature