Top Social

weekend

October 26, 2015










Heeey! These pictures were taken like one week apart but I was pretty much wearing the same things. Uuups! My coat is from Gna Tricot and long cardigan is Vero Moda. The bag in the first picture is from Mango and in all the others Michael Kors. Spent some time with my mum and a week later we took a trip to Sweden! My first time visiting it.

Heei! Pildid on thetud umbes nädalase vahega, kuid ma kannan neil peaaegu samu riideid. Upsiiii! Mu mantel pärineb Gina Tricotist ja pikk kardigan Ver Modast. Esimesel pildil olev kott on ostetud Mangost ja kïil teistel on mu armas Michael Kors. Mu ema oli meil mõnda aega külas ja nädal peale seda kui ta ära läks, läksime me Rootsi! Jah, see oli mu esimene kord, ma ei olnud kunagi varem rootsis käinud, jah, isegi mitte klassireisil :D

xo
Julianna
Post Comment
Post a Comment

Auto Post Signature

Auto Post  Signature