Top Social

newbies vol2

December 18, 2015




So this is the second part of my newbies in make up in my last post I wrote about e.l.f. cosmetics and now I am going to focus on the Essence products.
So I got the 12h all over matt! foundation and it is in number 10 matt beige. The color is perfect, like I am terrible at finding my right shade when buying a foundation but this one is just the right one. I might just say that I do not like his foundation just because it is really cakey, like I applied it and it was really too much, I tried to buff it in with the brush, I used wet beauty blender, nothing helped. Also, my pores were visiable from like 1km away I think and it is super drying. But, I noticed that it  wears off during the day and becomes one with the skin and actually looks pretty nice and ok, but I would still like my foundation to look good from the start :D Also, it is long-wearing, it stay on pretty nicely.
The concealer, the shade is named exactly the same, bit it is a lot lighter actually. Picked he lightest shade, wanted to use it under my eyes, looks horrible. As far as using on the face just to conceal blemishes, works perfect. 
The lipstick. I really want some cool nude toned lipsticks and see if they can top off the NYX ones and I really like this shade. In the tube, because n my lips it looks horrible, like it looks like some kind of granny color. But I gave it to my mum and it is just perfect on her, do not get me wrong, she is not a granny, but the color looks exactly like it is in the tube.
NYX still rocks, but the lipstick itself was really nice texture, it did not feel drying and stayed on pretty well.

Eelmises postituses kirjutasin e.l.f. toodetest ja nüüd siis Essence toodetest. 
Ostsin 12h all over matt! jumestuskreemi. Toon on lihtsalt ideaalne, ma teen alati ülihalbu valikuid kui ostan omale mingit jumestuskreemi, sest ma ei oska valida õiget tooni aga see sobis lihtsalt suurepäraselt.Peale kandes tundes hästi kerge, kuid kui ma hakkasin seda pintsliga järjest hajutama, sain aru, et kuidagi liiga paks tundub või nagu konkreetne kiht on näo peal. Ei pannud ma seda ka liiga palju, lihtsalt tundus väga paks ja nagu mask. Üritasin siis edasi hajutada nii pintli kui ka märja svammiga, mis tavaliselt teeb asja paremaks, kuid ka see ei aidanud. Mu poorid oli ma arvan näha juba 1km kauguselt ja näol oli ülikuiv tunne. Pean tunnistama, et mõne aja möödudes see nagu ühtlustus nahaga natuke rohkem ja nägu tundus juba parem, kuid ma tahaks nagu algusest peale hea välja näha :D Kuid hea on se, et see püsib tegelikult päris kaua.
Peitekreem. Tooni nimi on täpselt sama, kuid tegelikult on värv palju heledam ja plaanisin kasutada seda silmade all, kuid see nägi lihtsalt väga kole ja liiga hele ja veidrat tooni ja liiga paks seal välja. Kasutasin siis selleks, et katta väikseid punnikesi või parandada näotooni, töötab suurepäraselt. Ja katvus on ka üpris hea.
Huulepulk. See on üli ilus toon, kuid minu huulel nägi see lihtsalt nii kole välja, et ma ei suutnud lihtsalt. See nägi välja nau see oleks toon, mida ma laenasin oma vanaemalt ja mis lihtsalt ei sobi minu välimuse ja minu näoga ja ldse mitte millegagi. See toon oli muidu nii ilus ja üldse nende valikus oli veel ilusaid nude toone ja ma otsin midagi, mis oleks parem kui mu NYX huuleläiked või huulepulgad, kuid ei ole veel midagi leidnud. Kuid, mu ema soovis seda huulepulka proovida ja tema huultel nägi see välja täpselt selline nagu see oli pakendis. Muidu oli see väga mõnus pehme ja ei kuivatanud huuli ja püsis ka päris korralikult.

xo
Julianna


Post Comment
Post a Comment

Auto Post Signature

Auto Post  Signature