Top Social

nudes

December 06, 2015




Whoops! It has been a while! This is a makeup look I did one Friday and I used the Nudes pallette by Maybelline. I use this thing literally every day. True that! In the pictures you can not actually see the real look, but still... 
Also my bf went shopping fr H&MxBalmain and got a few things but we later returned some. I do not understand the big fuzz about it. The collection was not really my style, the only thing I would have bought had to be the t-shirt, but they sold out in like 5 minutes so he missed that.
My watch is Michael Kors and the shirt is from Reserved.

Upsii! Pean ennast siia kirjutamisega täiega käsile võtma. Pildid on tehtud ühel reedel ja meigi tegemisel kasutasin the Nudes paletti Maybellineilt. Kasutan seda nagu iga päev. Ausalt ka! Ja kuna mul ikka veel ei ole kaamerat siis ega piltidel ei ole väga midagi näha, aga siiski...
Lisaks käis mu kutt H&MxBalmaini kollektsiooni launchil ja ostis isegi paar asja, kuid hiljem me mõned siiski tagastasime. Ma tõesti ei saanud aru, miks see lausa nii kuum teema on. Võib olla oli asi minus, kuna see ei olnud päris minu stiil ja ma ei olnud eriti vaimustuses. Ainuke asi mida oleksin tahtnud oli see t-särk, kuid see oli muidugi juba välja müüdud selleks ajaks kui ta sinna jõudis.
Mu kell on Michael Kors ja särk on pärit Reservedist.

xo
Julianna
Post Comment
Post a Comment

Auto Post Signature

Auto Post  Signature