Top Social

NEW IN

January 19, 2016







Heey! Some newbies from Calvin Klein. I already had the underwear back in September and I wanted to get something else also. The quality of the underwear was really good and it was super comfy.  We just happened to pass their shop in Kamppi and I had to walk in. 
Found this cool black crop top, that is just perfect length and color and size also. I was all done and ready walk out the store when I saw this beauty sitting on the top shelf and I just could not resist it. The color is perfect for winter and for summer, also the size is just what I need. I stood there and I did not want to spend but I could not just walk away. Yep, I have the best hubby ever, he bought me it as a gift! I am in looooove with it! 
Also the girls who work there are super talkative and friendly!

Heeei! Käisime hiljuti poodides sain paar uut asja Calvin Kleinilt. See kuulus sportlik pesu on mul olnud juba septembrist saadik ja ma olen alati tahtnud midagi veel osta. Pesu kvaliteet on väga hea ja see on mega mugav. HIljuti käisime Kamppis, kus asub CK esinduspood ja ma ei saanud mööda minna.
Leidsin selle ägeda crop-topi, mis on just õige pikkusega ja õiget värvi ja üldse istub täpselt nii nagu peab. Ma olin jumala valmis omadega ja olin juba valmis lahkuma, kui muidugi jäi pidi mulle silma jääma see üli ilus käekott, mis istus ilusti kõige kõrgema riiuli peal ja ma lihtsalt ei suutnud vastu panna. See värv sobib kandmiseks nii talvel kui kevadel ja suurus on ka täpselt see õige. Ma lihtsalt ei suutnud seda käest ära panna, kuid ei tahtnud ka nii palju raisata. No aga kui see siin niimoodi mu voodil istub, siis keegi pidi ju vahele astuma...jep, sain selle mehelt kingituseks. Ja ma olen täiegaaaaa armunud sellesse! 
Ja muideks need müüjad on mega jutukad ja sõbralikud!

xo
Julianna






4 comments on "NEW IN"

Auto Post Signature

Auto Post  Signature