Top Social

SUNNY SUNDAY

January 23, 2016







Heyy! This outfit is taken last Sunday, which was the only sunny day and we went to Ikea to get some home decor stuff. We spent literally the entire day there.
I love my Timbs,  but wearing them every single day is just too much and because we were not going to walk outside I decided to wear my Airmax. 
Would you guys like to see some home decor related post? Or how we started decorating our apartament?

Coat- H&M, long grey jumper- Cubus, sweatpants- Reserved

Heei! See outfit on pildistatud eelmine pühapäev, mis oli ainuke päikseline päev. Käisime Ikeas ja ostsime mõned asjad, et teha korterit hubasemaks. Olime terve päev seal.
Ma armastan oma Timberlande, kuid ma ei suuda iga päev kanda samu saapaid ja tahtsin migit vaheldust. Kuna me ei plaaninud kuskil väljas jalutada siis otsustasin jalga panna Airmaxid.
Kas sooviksite näha mingit kodusisustuse teemalist postitust? Või kuidas me oma korterit sisustasime? 

Mantel- H&M, pikk hall kampsun- Cubus, püksid- Reserved

xo
Julianna
1 comment on "SUNNY SUNDAY"

Auto Post Signature

Auto Post  Signature