Top Social

ALL ABOUT THAT FACE

February 26, 2016

Heeei! Otsustasin kirjutada natuke oma näohoolduse rutiinist, mis on lõpuks ka kindlate toodete abil päris kaua juba samana püsinud. Mu nahk on üldiselt tundlik, või noh ma ise kardan rohkem midagi uut proovida, sest ma üritan näonahka hoida, et mul ei oleks punne ega punetusi, kuid kunagi ei tea kudias nahk reageerib. Üldse väga pikalt kasutasin seda, mida poest leidsin ja proovida tahtsin. Ei olnud kunagi mingit kindlat rutiini või veel enam tooteid. Hiljuti tekkis tahtmine kuidagi asjad selle nahaga ikka selgeks saada, sest vaadates Youtube-i tutoriale oli näha, et kõik on omadega mäel. :D Vahe on kohe märgatav, näonahk näeb parem välja, meik näeb hooldatud ja niisutatud nahal sada korda ilusam välja. Lõpuks sain oma rutiini ka korda. Üleval on pilt neljast tootetest, mida igapäevaselt kasutan. 
Vasakult paremale: näopuhastuspiim, näokreem, toonik ja koorija. 
Koorija on üsna tugev ja sisaldab teatud happeid ning seda ma kasutan kuni 2 korda nädalas. Kuivatab väga nägu ja tänu sellele, et kasutasin seda algselt viis korda nädalas, kuivatasin oma näonaha ikka korralikult ära.
Puhastuspiim on mõnus pehme ja puhastab ilusti piisavalt nägu, kuid samas ei jäta sellist ebameeldivat kuiva tunnet, nagu oleks just seebiga oma nägu küürinud. Kasutan ainult õhtul meigi mahavõtmiseks.
Toonik sisaldab alkoholi, mis annab talle tugevama toime. Selle eest desinfitseerib kõik punnid ja ebavajalikud asjad nahal mega hästi. Lisaks võtab maha ka meigijäägid. Kasutan nii hommikul kui õhtul.
Näokreemi kasutan ainult hommikuti, öösel tahan lasta nöonahal hingata. Kreem on mõnusalt pehme ja sellise paksema tekstuuriga. Sobib ideaalselt meigi aluskreemiks ja annab talvel piisavalt niisutust.


Lisaks nendele toodetele, mida ma muidu kasutan, kasutan ma vahel ka nn ebatavalisi vahendeid, et oma nahka korras hoida. 
Talvel näiteks võin näonahk väga kuivaks muutuda ja kui mitte midagi ei aita siis teelusikas kookosõli kogust teeb lihstalt imet. Minul on purk kodus alati olemas ja sellel on veel tuhat muud kasulikku toimet. Hõõrusin õli sõrmede vahel ja siis üle näo ja pesin sooja veega  maha. Mõnus kookose lõhn ja nägu on super niisutatud. Pärast rätikuga kuivatamist võib ka salvrätiga näo üle käia. Väga rasuse naha korral ei soovita siiski kookosõli kasutada, sellisel juhul toimib see megahästi kehaniisutajana ;)
Aasta tagasi leidsin Saksamaal olles nende apteegist Vaseline jelly, mis on minu teada väga populaarne USA-s. Sellel on ka nii palju häid omadusi. Kasutan seda nohu korral ninasõõrmede niisutamiseks (ei muutu kuivaks, ei kipita, ei ole valus kui nuuskad), huulte niisutamiseks, juuste värvimise puhul või seda peale kanda oma juustepiirile ja siis sinna värvi sattumise korral tuleb see kergemini maha jne. Lisaks määrin seda ka punnidele. Olen õppinud, et mida vähem sa nägu või punne üldse katsud, seda kiiremini nad ka üle lähevad. Lihtsam on öelda, kui päriselt ka teha :D You know!!! :D Kui tunnen, et midagi kuskil nagu tuleb või punetab siis õhtul peale näo pesemist ja toonikut määrin natuke just iga sellel kohale peale, kus tunnen, et midagi hakkab tulema. Öö jooksul teeb tõesti paremaks ja leevendab punetust.
Viimane on söögisooda. Pool teelusikat sooja vett ja pool teelusikat söögisoodat, segan ära ja kannan  sõrmedega otse näole. Hoian täpselt 5 minutit, kauem hoides hakkab kipitama. Seda peaks kandma otse punnile, kuid mina olen kandnud tervele probleemsele alale, mis on minu jaoks põsed ja  lõuajoon. Pesen maha sooja vee ja vatipadjaga. Näol on pärast mõnusalt puhastatud tunne ja hommikul nägin, et punnid olid märgatavalt tagasi tõmmanud.

Loodan, et midagi oli abiks. Kindlasti andke teada, kuidas teie oma näo eest hoolt kannate ja milliseid trikke või nippe ise kasutate! :)

XO
JULIANNA
Post Comment
Post a Comment

Auto Post Signature

Auto Post  Signature