Top Social

NEW IN

February 07, 2016

Reedel sain kokku Miiaga ja istusime terve hommiku Espresso House-is. Ta tegi ägeda üllatuse ja tõi mulle Tallinnast Angeelika Kangi makroonid, mis olid imemaitsvad. Ma ei ole neid kunagi varem söönud küll, kuid maitsesid vääääga hästi! Tänks Miia!
Hiljem ostsin Loreali uue Nude Cushion jumestuskreemi ja ELF-i ilma pigmendita puudri.


Hiljuti nägin Loreal Nude Cushion jumestuskreemi reklaami ja uurisin kohe kas Helsingis seda kuskilt juba saab. Poes oli täitsa olemas ja nelja tooni seast sobis mulle üllatavalt kõige tumedam 07. Ma otsustasin seda peale kanda selle padjakesega, mis oli pakendis kaasas. Sain üllatavlt hea tulemus. Toon sobis ideaalselt ja see teeb näo nii ühtlaseks ja pehmeks ja ma olen ülirahul sellega. All kasutasin ka primerit. Kui soovite mõnusalt säravate tulemust siis nn tappige seda näole, kui soovite matti, siis kandke peale sujuvate tõmmetege üle nöo.
Tundub olevat väga hea ja PALJU odavam alternatiiv Lancomei cushion jumestuskreemile.


 ELF-i puudrit kasutasin esimest korda. Nii päriselt kui ka pildi peal on näha, et sellel on just kui hele  beez toon, kuid näol seda näha ei ole. Pakil oli ka kirjas "translucent", ehk siis peaks ilma mingi pigmendita olema. Panin seda peale suure puudripintsliga ja see tegi näo ilusti matiks ning ühtlaseks. Ei tundunud liiga paks ega pooriummistav, tulemus oli päris hea. Nägu oli päris pikalt ilusti matt ka, kuid umbes kaheksa paiku panin tähele, et nägu on natukene läikivaks muutunud ja vajaks uut kihti.

xo
Julianna





Post Comment
Post a Comment

Auto Post Signature

Auto Post  Signature