Top Social

ALL ABOUT THE NAILS

April 19, 2016

Heeei! Tahan kirjutada natukene oma küüntest ja mida ma nendega koguaeg teen. Mul on olnud eluaeg head küüned. Olen alati nende eest hoolt kandnud. Mulle üldse ei meeldi kui mu küüned on värvimata või neil on lakk või geel maas ja mind häirivad ka teiste inimeste hoolitsemata küüned. Viimasel ajal olen palju kasutanud just geellakki, sest see püsib mu küüntel imeliselt ja see kestab  umbes 3 nädalat. See on maksimaalne aeg, sest mu küüned kasvavad lihtsalt valguse kiirusel, mis on ka suurim miinus geellaki kasutamise juures.
Viimane kord aga kasvastin enda küüned pääris pikaks( minu jaoks) ja täitsa harjusin ära juba. Tuligi mõte jätta see pikkus, kuid teha küüned ümara kujuga. Paar kuud tagasi proovisin seda, kuid see ei istunud mulle. Ei tulnud kuidagi üldse nii välja ja olid lihtsad siuksed õhukesed lambid pikad küünised, kartsin koguaeg, et noh nüüd küüs läheb kah :D Minu ema on küünetehnik ja tema mulle alati kogu seda ilu teeb ja ta pakkus välja kasutada nn alusgeeli, mida ta kasutab tavaliselt küünte parandamiseks või mõne üksiku murdunud küüne kasvatamiseks. Vajadusel aitab selle üks kiht ka küünte pikkust loomulikul moel kasvatada, sest annab küünle vastpidavust, tugevust ja nn volüümi :) Nii me tegimegi ja tulemus oli hoopis teine, küüned on pealt ilusad ümarad ja tunne on palju kindlam.

Proovimiseks katsime geeli tavalise värvilakiga.

Nädal aega hiljem, saades aru, et see alusgeel sobib ja ma täitsa võin selliste küüntega hakkama saada, võtsime küünelaki maha ja kandsime peale lambis kuivava geellaki. Hea on see, et küüne peal on neli kihti lambis kuivatatavat geeli, kuid küüntel ei ole mingit kurnavat või valusat tunnet.
Geel, mida me kasutasime alusgeelina.

Kuidas teie oma küünte eest hoolt kannate? Kas olete kunagi geellakki kasutanud? Kuidas meeldis/ ei meeldinud?
Post Comment
Post a Comment

Auto Post Signature

Auto Post  Signature