Top Social

NYX LOVE

April 29, 2016


Heeei! Ilublogijate kokkutulekul saadud kingikotti sattus ka NYX tooteid, ning mina sain endale selle ägeda erksinise laineri ja mega super roosa intese butter gloss huuleläike! Ma olen kõige kobam lainerijoone tegija vist elus üldse. Mul on juba NYX-i tavaline must lainer, mis on ka samasuguse mõnusa peenikese harja otsaga, kuid see on ka kõige raskem viis üldse lainerijoont teha. Ma ei saanud mustaga juba hakkama ja sinine on veel õudsam. Harjutasin ja harjutasin ja see oli enam- vähem juba midagi sellist nagu ma algselt ette kujutasin :D Lainer kuivab mõnusalt matiks ja kuivades muutub veelgi erksamaks.
Huuleläige on vääääga erk ja tavaliselt ma selliseid toone ei kanna. Suveks aga väga mõnus vaheldus.  Tal on mõnus pikem aplikaator, mis annab võimaluse ilusti võrdselt ja kindlakäeliselt läike huultele kanda. Ja selle nimi ei valeta, see on INTENSE :)
LIsaks ka valge puuder. Päris pikalt olen tahtnud sellist asja proovida ja leidsin, et mulle meeldib seda peale panna sinna kohtadesse, kus mu nägu kõige enam päeva jooksul rasuseks muutub. Minu jaoks töötab väga hästi - matistab mõnusalt ja ei ummista poore!


2 comments on "NYX LOVE"
  1. Oi, ma mõistan väga hästi su muret lainerijoonetegemisel :D ma ka koba selles. Aga lainer on tuus !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sellise erksa tooniga on hea harjutada ka :D :D

      Delete

Auto Post Signature

Auto Post  Signature