Top Social

BEAUTY EMPTIES

October 09, 2016

Heeei! Täna jagan teiega oma tühjad tooted :) Ehk siis mida ma viimasel ajal lõpuni ära kasutanud olen ja kas ostan uue toote asemele või ei.

1. Balmain kuivshampoon- see toode ei meeldinud mulle algusest peale aga mõtlesin, et kui ma juba selle peale korralikult raha raiskasin (17,95e) siis mis ta ikka ilma asjata seisab ja üritasin seda kuidagi enda heaks tööle panna. Mõned korrad see ka õnnestus, kuid enamasti mind lihtsalt nii väga häiris selle lõhn ja see, et ta on valget värvi. Lõhn püsis vannitoas veel vähemalt 5 minutit ja minu tumedatel juustel läks korralikult aega, et need valged osakesed laiali hajutada.

2. Vaseline kehasprei- see on juba minu kolmas või neljas pudel ja juba ootab vannitoa riiulil ka uus pudel. Ülimõnusa tekstuuriga, mulle meeldib, et see on pihustatav, mulle meeldib selle lõhn ja see imendub hetkega.

3. MAC Fix- kasutasin seda nii enne meigi peale kandmist kui ka pärast selle kinnitamiseks. Kindlasti tuleb lähiajal uus muretseda.

4.MAC Cleanse off oil- parim toode ükskõik millise huulepulga maha võtmiseks. Ei lõhu huuli ja ei pea  väga palju vaeva nägema, jätab huultele mõnusalt niisutatud tunde. Samuti kuulub kindlalt ostunimekirja.

5. NYX Soft Matte Lip Cream "Abu Dhabi"- olen juba kolmanda tuubi põhja jõudnud. Minu esimene valik igapäevaseks kasutamiseks. Kahjuks see toon on nii populaarne, et viimase kuu aja jooksul kindlasti ei ole seda juba poes näinud :(

6. NARS Creamy concealer "Custard"- kogu see hype ilumaailmas selle peitekreemi ümber on täiega seda väärt ja see krõbe hind samuti. Jätkus seda kuueks kuuks ja kindlasti ostan uuesti. Lisaks tahaks soetada  ka Make Up Forever-i HD peitekreemi ja kahte lõpuks võrrelda.


Post Comment
Post a Comment

Auto Post Signature

Auto Post  Signature