Top Social

Ilublogijate kokkutuleku kraam

May 01, 2016












Heeei! Lõpuks näitan teile lähemalt, mis kõik mu Ilublogijate Kokkutuleku kingikotis oli! Ja veel kord suur- suur aitäh sponsoritele! Kotis oli megalt asju ja nüüd olen sajaga proovimise lainel. Aega läheb aga kindlasti kirjutan igast tootest siia ka :) Praegu olen aga juba jõudnud midagi kasutada ja mõndade toodete kohta on mul juba arvamus selge, kuid teistega läheb veel aega.
Praeguseks olen jõudnud proovida: 
MOSSA toonikut ja päevakreemi
Vestige Verdant näoõli
TURBLISS rabatoonikut
PLACENT ACTIV juuksehoolduskomplekt- olen kasutanud 4 korda ja juuksed on muutunud pehmemaks ja ei ole enam nii kahused.
Macademia blow dry lotion- chasten nene just föönitamist ja sirgendamist, tagab kuumakaitse ja jätab juustele mõnusa lõhna ka päerast kuumusega töötlemist.( www.mgbeauty.ee)
Dr. Irena Eris megieemaldaja- ülimalt hästi eemaldab huulevärvid( www.mgbeauty.ee)
JOIK kehakreem- kvaliteet on super, kuid ma olen ülimalt tundlik lõhnade suhtes ja see sidruni- vanilje lõhn ei istunud mulle eriti, aga see on minu isiklik väike miinus.
Lumene ripsmetušš ja huuleläige- huuleläige on mõnusa lõhnaga ja jätab huuled ilusti pehmeks, läige on kauakestev ja ei tekita kleepuvat tunnet, ripsmetušš üllatas mind väga, ülimalt hea tulemus, mõnus paks hari ja korralikult pikendab ripsmeid! ( www.mgbeauty.ee )
NYX huuleläige, näopuuder, sinine lainer- nagu ikka, megalaik! (pikema jutu leiab eelmisest postitusest)


Post Comment
Post a Comment

Auto Post Signature

Auto Post  Signature