Top Social

ALL ABOUT THAT HAIR #IBK2016

May 25, 2016



Heeei! See kord räägin teile minu vannitoa jaoks uutest juuksetoodetest.
Olin mega, mega, MEGApõnevil, kui avastasin, et Placent Aktiv juuksehoolduskomplekt peitis ennast IBK2016 kingikoti kõige põhjas! 
PLACENT ACTIV tooteid ei olnud ma varem proovinud, kuid olen kuulnud, et see on lihtsalt ainuke viis kuidas oma juuksed lõpuks kasvama panna...kohe hakkasin katsetama.
Tooted on mõnusa lõhnaga, ampullides olev toode näeb välja nagu vesi, kuid lõhnab hästi.
Kahjuks peale kolme nädalat ei ole ma mingit muutust oma juustepikkuses märganud, võib olla see toimib hiljem?
Siiski ei saa viriseda, sest tooteid ei teinud mu juustele miskit halba. Hoopis vastupidi- juuksed muutusid siidisemaks ja ei ole nam nii kahused kui varem :)
Suur aitäh Placent Activ!
MOSHI juuksetooteid ei ole ma samuti kordagi proovinud. Ainult ühte ägedat kehakoorijat, mille lõhn oli lihtsalt taevalik ja toime imeline :D Selle šampooni puhul aga kahjuks sellist lõhnaelamust polnud. Vahelduseks on see ka hea- mina näiteks vahel tahan lihtsalt täiesti tavalise loodusliku šampooniga oma juuksed korralikult ära pesta ja mitte tunda mingit lillelõhna. 
Ja see toode ka teeb seda- see puhastab juukselt korralikult ja seejuures ei sisalda ühtegi "võõrainet", kõik on naturaalne, isegi lõhnaained, mis just sellel põhjusel ei tõuse nii väga esile, sest neid ei ole millegi abil võimendatud.
Üks suur pluss sellel on tootel on see, et see ei sisalda Sulfaati. See on aine, mida sisaldab pea iga šampoon ja kahjuks on see üks kahjulikumaid meie juustele. (kuivatab, põhjustab väljalangemist) Ka mõningaid hooldusi tehes, tuleb jälgida, et šampoon oleks sulfaadivaba.
Aitäh Moshi!

Millega teie oma juukseid pesete või hooldate?
Kas olete kasutanud Placent Aktiv tooteid kasutanud? Kuidas toimisid?

Post Comment
Post a Comment

Auto Post Signature

Auto Post  Signature