Top Social

LOODUSKOSMEETIKA #IBK2016

May 18, 2016

Heeei! Olen nüüd päris pikalt jõudnud katsetada IBK2016 kingikotiga saadud tooteid ja tunnen, et olen valmis jagama oma mõtteid teiega :) 
Olen jaotanud tooted erinevate postituste vahel ära ja mingit kindlat järjekorda neil ei ole, nii et lihtsalt alustan muljetamist. 

JOIK kehakreem - JOIK-i kehakreemid ei vea kunagi alt, olen neid juba varem kasutanud ja ka see kord ei pidanud pettuma. Minu arvates on JOIK-i tooted ka imeline kingiidee. Ainuke asi mis mulle ei meeldinud selle toote juures oli sidruni- vanilje lõhn, aga see on minu enda väike kiiks. :) (kinki valides tuleks lõhnaga arvestada, sest nendel toodetele on see küllaltki tugev ja kauakestev)

NURME kehakreem- mõnusalt niisutav ihupiim. Ideaalne toode neile, kellel on ka suvel kuiv nahk. Kuna tegemist on ihupiimaga ei ole see nii paks kui kreem või kehavõi, kuid niisutab sama hästi. Ihupiimal on selline tavaline looduslik lõhn, kuid see ei kesta väga kaua.
Näoseepi kasutan 2-3 korda nädalas, paki peal on kirjutatud, et sobib igapäevaseks kasutamiseks. Isegi mina, kellel on rasune nahk ei suuda sellega iga päev nägu pesta. See on küllaltki kuivatav, kuid samas puhastab kogu mustuse ja see nagu annaks näonahale uue hingamise. Küll aga on minul vahel probleemne dekoltee piirkond ning selle puhul aitab seep punetuse ja võimaliku põletiku alla viia.
Kahjuks huulepalsamit ma ise mündi sisalduse tõttu katsetada ei suuda, kuid mehe sõnul oli see mõnus jahutav ja samas ka niisutas huuli :D

SÕSAR-a meehuulepalsamit aga katsetasin ja jäin väga rahule. Enne matti huulepulka on seda väga hea väikses koguses huultele kanda, et tagada mõnus sile ja niisutatud pind, millele siis juba matt värv peale kanda. Tulemus jääb ühtlane ja huuled ei tundu kuivad või katkised :)

Osalen Eesti Blogiauhindade jagamisel ja olen väga tänulik, kui hääletate minu blogi poolt. 
Olen küll alles algaja, kuid tunnen, et enam ei räägi ainult iseendaga siin :D
 Suur aitäh teile!  
Minu blogi leiab moeblogide kategooria alt.
Hääletada saab siin:
https://surveer.com/s/W94RS22J

AITÄH! :)
Post Comment
Post a Comment

Auto Post Signature

Auto Post  Signature