Top Social

NEW IN

May 03, 2016



Hei! Tallinnas olles sattusin River Islandisse ja mind eriti ei tõmba nende riided, kui siis ainult soodukate ajal :D, kuid kotid on alati mulle seal meeldinud. Mul on juba üks nende kott ja see on aasta aega päris hästi vastu pidanud. See kord leidsin aga selle pealtnäha väikse cross-body koti, kuid tegelikult mahutab see küllaltki palju. Üks pool on seemisnahast ja teine tavalisest nahast. (kindlasti mitte päris, aga noh seda on imiteeritud) Värv on imeilus ja käekott on üldse selline riietuse lisand, et võib elada täiesti oma elu ja olla ükskõik millist värvi. Tal on nii pikem rihm, kui lühem. Väga mugav kanda, on palju taskuid ja nagu juba ütlesin siis mahutab tohutult palju. Megarahul! 





Need kingad! Ma armastan Vagabondi, mul on umbes 5 paari jalanõusid neilt ja nad peavad suurepäraselt vastu ka, siimaani ei ole ma veel pettunud. Olen viimasel ajal päris palju Instagramis ja üldse blogides näinud selliseid lihtsaid musti kingi, mis sobivad kõigega. Soovisin ka endale midagi sellist, kuid olin kaldumas rohkem nn strappy heelside poole. Olin kindel, et ei taha palju raha neile kulutada (ma ei kanna nii tihti kingi, nagu te juba kindlasti märganud olete) ja tahtsin tellida midagi netist. Ühes kingapoes märkasin aga neid Vagabondi iludusi, mis kaugelt paistsid juba silma. Nii lihtsad, kui samas nii stiilsed ja mulle täiega meeldib, et nad on päris seemisnahast. Pidin raha välja käima! Kontsa kõrgus on täpselt see õige ja nad sobivad ideaalselt nii teksade, seeliku kui ka kleidiga. Ma hakkan ennast kindlasti harjutama neid võimalikult palju kandma. Samuti meeeegarahul! 
Post Comment
Post a Comment

Auto Post Signature

Auto Post  Signature