Top Social

FACE GAME #IBK2015

May 29, 2016

Heeei! Ilublogijate kinkekotist leidis ikka korralikult tooteid, mis on mõeldud just näole ja kõigi nende testimiseks läks oma kuu jagu aega ikka ära, kuid nüüdseks on mul välja kujunenud teatud arvamused iga toote kohta ;) 

Lirene mitsellaarpuhastusgeel- varem olen kuulnud ainult mitsellaarpuhastusveest, Loreali oma mulle näiteks meeldib väga, kuid mitsellaargeel oli midagi uut. Lirene toodet proovisin üldse esimest korda ja kahjuks see mulle ei meeldinud. Tundus kuidagi väga seebine ja isegi minu rasuse naha jättis kuidagi väga kuivaks. Erilist lõhna sellel pole, mis on minu silmis suur pluss. Siiski olen rohkem puhastuspiimade fänn. Mehele aga see puhastusgeel väga meeldis ja sobis ja nii ta ongi omadega juba peaaegu põhjani jõudnud.
Dr. Irena Eris meigieemaldaja- samuti on nimes micellar solution. Mitsellaarvesi tähendab siis seda, et see on näopuhastusvesi, millesee on lisatud imepisikesed õlitilgakesed, see teebki meigieemaldamise väga lihtsalt, õli tõmbab endaga kaasa meigi ja vesi puhastab rasu ja kogu mustuse. Samas nägu ei vaja pärast pesemist, sest seda õli ei ole absoluutselt tunda. See meigieemaldaja võtab ülihästi maha näomeigi ja olen sellega megarahul. Silmameigi ja huulevärvi eemaldmiseks ma seda siiski ei kasutaks, sest mulle ei meeldi väga oams ilma hõõruda, kuid kahjuks selle meigieemaldaja peaks just seda tegema ja päris kaua. Näo jaoks aga super!
MOSSA mitsellaarvesi ja niisutav päevakreem- ma ei tea miks aga mulle absoluutselt ei meeldinud ega sobinud need tooted. Need on küll Eesti oma toode ja neil on megalooduslik koostis ja sinna on ju lisatud teatud marjade õlid ja kõige paremad vitamiinid mis neis leiduvad- kudi nad lihtsalt ei töötanud minu peal. Mul tekkisid mingid seletamatud punnid ja päevakreemi lõhn oli minu jaoks küllaltki tugev ja see ei läinud ajapikku üle ka :(


Turbliss rabatoonik oli minu jaoks uudistoode ja huvitav on see, et toonikul on pihustav ots. Tootel ei ole mingit lõhna ja lisaks on tal ka hunnik häid omadusi ja see on 100% looduslik Eesti toode. Minu arvates ideaalne suveks, eriti reisimiseks. Selles on 100ml, mis tähendab, et see mahub ideaalselt käsipagasisse ja ei vaja mingeid vatipadjakesi- lihtsalt pihustad näo üle ja ongi valmis.



Vestige Verdant näoõli on super näoõli. Minule meeldib seda õrnalt "tupsutada" silma alla ja põskedele. Eriti mõnus on seda kasutada kaelal ja dekolteel. See imendub kiiresti ja ei jäta kehale  ega näole sellist libedat või kleepuvat tunnet. Lisaks sellel on ka see toode turbast toodetud ja on 100% orgaaniline. 
Aitäh Vestige Verdant, Turbliss, Mossa, Lirene ja Dr.Irena Eris!

Osalen Eesti Blogiauhindade jagamisel ja olen väga tänulik, kui hääletad minu blogi poolt. 
Suur aitäh Sulle!  
Minu blogi leiad "moeblogide" kategooria alt.


Hääletada saab siin:
https://surveer.com/s/W94RS22J


1 comment on "FACE GAME #IBK2015"
  1. MOSSA on tegelikult Läti kuulsa Madara väike õde ehk siis ka lätlanna :). Mulle need MOSSA'd jällegi väga meeldisid ning ainuke, millega rahule ei jäänud oli ka see Lirene mitsellaarpuhastusgeel.

    ReplyDelete

Auto Post Signature

Auto Post  Signature