Top Social

WHITE x BLUE

May 11, 2016











Heeei! Päikselised päevad panevad mind järjest heledamaid toone kandma. Musta parka abil aga tasakaalustasin kogu outfiti, sest ega ma nüüd nii julge ka ei ole :D

Parka- KappAhl, teksad- H&M, dressipluus- Urban A

Heey! Those sunny days are making me wear lighter colors. That black parka really helps to balance out the outfit, cause I am not that brave yet :D

Parka- KappAhl, jeans- H&M, sweatshirt- Urban A

Osalen Eesti Blogiauhindade jagamisel ja olen väga tänulik, kui hääletate minu blogi poolt. 
Olen küll alles algaja, kuid tunnen, et enam ei räägi ainult iseendaga siin :D
 Suur aitäh teile!  
Minu blogi leiab moeblogide kategooria alt.
Hääletada saab siin:
https://surveer.com/s/W94RS22J
Post Comment
Post a Comment

Auto Post Signature

Auto Post  Signature